Намирате се в: Начало Новини Избирателни секции на територията на област Перник за парламентарните избори на 05 октомври 2014 г.
Избирателни секции на територията на област Перник за парламентарните избори на 05 октомври 2014 г.

Община Перник:

- Секция №002 - 1 етаж , осигурен достъп/рампа за инвалиди/ и място за паркиране кв. Изток ул. „Мл. Стоянов №1 ПГТС „арх. Й. Миланов"

- Секция №040 - 1 етаж , осигурен достъп/рампа за инвалиди/ и място за паркиране кв. Църква ул. „Д. Благоев" читалище "Просвета"

- Секция №116 - 1 етаж , осигурен достъп/рампа за инвалиди/ и място за паркиране гр. Перник кв. „Монте Карло" 1 ОУ „Св. Иван Рилски"

Лице приемащо заявки в изборния ден: Емилка Николова - тел. 076/602692 или 076/684240

Община Ковачевци:

- Секция №142200004 - Сградата на Дом паметник „Г.Димитров" - с. Ковачевци етаж 1, стълбищна рампа с бариера, обособено място за паркиране

Лице за заявки: Ива Борисова - тел. 0889995954

Община Трън:

- Секция №145100002 - ул. „П.Д. Петков" №5 - гр. Трън в сградата на СОУ „Гео Милев" стълбищна рампа с бариера и място за паркиране

Лице за заявки: Райна Драганова - тел. 0888798688

Община Брезник:

- Секция №14080003 - Брезник, читалище „Просвещение" пл. „5-ти Септември" №1, картинна галерия, вход за библиотеката

- Секция №14080004 - Брезник, читалище „Просвещение" пл. „5-ти Септември" №1, фоайе /изградена стълбищна рампа с бариера и място за паркиране/

Заявки на телефон: 07751/2014

Община Земен:

- Секция №01 - гр. Земен, читалище гр. Земен

Заявки на телефон: 07741/2494 , 07741/2184 и 07741/2462

Община Радомир:

- Секция №16 - Радомир, ОУ „Христо Смирненски" етаж 1, изградена стълбищна рампа с бариера и място за паркиране

Лице за заявки: Изабела Зарева - тел. 0882/ 477 677

На 05.10.2014г. в Областна администрация – Перник ще работи дежурен телефон: 076/ 64 99 14, който ще предоставя информация за хода на изборния ден. За връзка с членовете на РИК е тел./факс: 076/ 60 83 04.

Актуални данни за избирателната активност на 25.05.2014 г. ще бъдат публикувани и на сайта на администрацията.